40-vuotias Minna meni naimisiin yli 90-vuotiaan Matin kanssa. Häämatkalle Minna varasi heille hotellista eri huoneet, koska hän halusi ajatella miehensä terveyttä. Kun Minna oli käynyt nukkumaan huoneeseensa, kuului ovelta koputus. Mattihan siellä kolkutteli hääyön ilot mielessään. Hommat hoituivatkin hienosti, Matti toivotti hyvät yöt ja poistui omaan huoneeseensa. Minna kävi jälleen nukkumaan, mutta kohta ovelta kuului taas koputus. Matilla olivat taas himot heränneet, hoidettiin hommat, ja kaikki meni yhtä hyvin kuin ensimmäiselläkin kerralla. Matti sanoi hyvät yöt jalähti omaan huoneeseensa. Minna laittautui vuoteeseensa ja oli pian lähes unessa, mutta taas Matti oli oven takana hommat mielessään.
- Jo kolmatta kertaa! kiljaisi Minna ihmeissään.
Lemmenleikkien jälkeen Minna sanoi:
- Olet lähes satavuotias ja loistava rakastaja. Ajatella, kolme kertaa! Olen ollut monenikäisten kanssa, ja he ovat yleensä jaksaneet vain kerran!
- Tarkoitatko, että minä kävin jo täällä?



90-vuotias mies istui puiston penkillä nyyhkyttäen. Nuori mies käveli ohi ja kysyi häneltä, mikä on hätänä. Kyyneleidensä läpi mies sai sanottua:
- Minä olen rakastunut 25-vuotiaaseen naiseen.
- Mitäs siinä on vikana? kummasteli nuori mies.
- Sinä et voi ymmärtää, sanoi mies itkuisena. Hän on kaunis, hellä ja huomaavainen. Hänellä on loistava työpaikka, hän on loistava kokki ja upea sängyssä. Sen sanottuaan mies ei pystynyt enää puhumaan vaan alkoi itkeä.
Nuori mies laittoi kätensä hänen harteilleen ja sanoi:
- Minä en ymmärrä! Tuohan kuulostaa täydelliseltä parisuhteelta. Miksi sinä itket?
- Koska olen unohtanut, kuka minä olen ja missä minä asun.




Avioon menossa oleva nuorukainen oli käymässä isoisänsä luona ja kysyi häneltä seksistä. Vaari valisti pojanpoikaansa.
- Aluksi sitä haluaa joka päivä, ehkä useitakin kertoja päivässä. Ajan myötä tilanne tasoittuu ja kertakin viikossa riittää. Sitten, kun aikaa kuluu, kerta kuukaudessakin tuntuu riittävältä... Ja vanhuksena se tulee mieleen enää ehkä vain hääpäivän vuosipäivänä.
- Kuinkas mummu ja sinä nykyään..? poika tiedusteli.
- Nooh, me harrastamme enää suuseksiä, vaari sanoi.
- Vai niin? nuori mies ilahtui. Suuseksi sentään vielä sujuu!
- Juu, vaari sanoi. Menemme illalla molemmat omiin sänkyihimme. Ensin mummu huutaa minulle "vedä käteen!" ja minä vastaan "haista vittu!".



Eläkeläismies istui pihakeinussa, kun hänen pojanpoikansa tuli käymään. Pojanpoika huomasi hämmästyksekseen, että vaarilla oli pelkkä paita päällään.
- Vaari, miksi ihmeessä istut ulkona munasillasi? hän kysyi hämmästyneenä.
- Tämä oli mummun idea, vaari vastasi. Istuin tässä viime viikolla ilman paitaa, ja tuloksena oli jäykkä niska.




Eräs ikääntynyt pariskunta arpoi joka aamu kahvinkeittovuoron. Arvonta tapahtui siten, että vaimo nosti miehensä peniksen pystyyn ja se keitti kahvit, kumman puolelle penis sattui kaatumaan. Jos joskus kävi niin, että se jäikin pystyyn, ei sinä aamuna kahveja keitetty.





Joukko eri ikäisiä miehiä oli saunomassa. Kun he menivät uimaan, he näkivät salmen vastapäisellä rannalla uimassa joukon kauniita alastomia naisia.

Kaksikymppinen sanoi:
- Helkutti! Uidaan äkkiä salmen yli.

Kolmekymppinen sanoi:
- Etsitään vene ja soudetaan salmen yli.

Nelikymppinen sanoi:
- Ollaan tässä vähän aikaa, niin he tulevat tänne, kun huomaavat meidät.

Viisikymppinen sanoi:
- Miksi meidän pitäisi mennä salmen yli? Nähdäänhän me ne ihan hyvin täältäkin.