Maantieto:

Venäjä on kaksi kertaa niin iso kuin koko maailma.

Lapinkota on muuten samanlainen kuin juhannuskokko, paitsi siinä on ovi.

Pituuspiireistä ja leveyspiireistä on se hyöty, että kun joku on hukkumaisillaan, hän voi niiden avulla kertoa sijaintinsa, jolloin hänet on helpompi löytää.

Merestä on paljon hyötyä. Jos sitä ei olisi, niin miten päästäisiin esimerkiksi kaikkiin saariston saariin?

 

Taide:

Se taiteilija osasi maalata aivan aidon näköisiä alastomia ihmisiä, ja niin kaikki näkivät, miltä alastomat näyttävät, kun kukaan ei ollut koskaan nähnyt.

 

Historia:

Aineen otsikko oli "Kuvaile historiallista henkilöä, joka on puhutellut sinua, ja kerro miksi". Oppilas kirjoitti: "Ainut historiallinen henkilö, joka on koskaan puhutellut minua, on eräs kansanedustaja. Hän puhutteli minua Korkeasaaren lautalla ja tarjosi minulle limpparia. Mutta en tiedä, miksi hän puhutteli minua."

Olavinlinna sijaitsee kauniilla paikalla aivan vieressä.

Suunnilleen niihin aikoihin kuningas tuli hulluksi ja synnytti pojan.

 

Biologia:

Kana on yleisin munaeläimemme.

Kukat tarvitsevat vettä, kuten me tarvitsemme ruokaa ja karkkia.

Kun näemme esineen, valo menee silmän läpi aivoihin, jossa vallitsee suuri pimeys.

Joutsenella on pitkä kaula siksi, ettei se hukkuisi kun vesi nousee.

Leijonat on vaarallisia eläimiä. Joskus ne syövät jopa ihmisiä. Ne tunnistaa mm. siitä, että niiden ympärillä on savanni.

Ihminen on joko poika tai tyttö. Pojat ovat kamalan hankalia. Ne haluavat aina kaiken paitsi saippuaa. Minun isäni on niin kiltti, että luulen hänen olleen pienenä tyttö.

Sienet kasvavat kosteissa paikoissa ja siksi ne näyttävät sateenvarjoilta.

 

Perhe:

Meidän perheeseen kuuluu kolme jäsentä: isä, äiti ja minä. Minä olen nuorin.

En koskaan halua tulla isäksi, koska isät eivät koskaan ole kotona vaan aina ylitöissä.

Meidän isä sanoo osaavansa tehdä mitä tahansa. Yleensä hän vie roskat ulos.

Meidän perheessä on 14 lasta. Isä osaa tehdä myös putkimiehen ja vähän kirvesmiehenkin töitä.

Minun vanhempani ovat puoliksi miespuolisia ja puoliksi naispuolisia.

 

Kirjallisuus ja kielioppi:

Monologi voidaan joskus käydä kahden henkilön välillä. Ne voivat olla vaikka mies ja vaimo.

"Hän juo" on futuurissa "hän on juovuksissa".

Joskus runouden tunnistaa siitä, että kaikki rivit alkavat isolla.

 

Fysiikka:

Värähtely on liike, joka ei tiedä, mihin suuntaan sen pitäisi mennä.

 

Tiedotusvälineet:

Ilman mainoksia olisimme onnellisia tietämättä miksi.

Joskus ihmiset inhoavat TV:tä niin paljon, että istuvat vain ja mulkoilevat sitä kaikki illat.




Ammatinvalinta:

Kun tulen isoksi, haluan mennä naimisiin. Jos kukaan ei huoli minua, alan opettajaksi.

 

Joulu:

Joulun suuri ongelma on saada kaikki joululahjat TV-ohjelmien välissä.
 


Yleistä:

Syntyessään hän oli ihan yksin. Isä oli kuollut ja äiti asui toisella paikkakunnalla.

Sain syntymäpäivälahjaksi mekon. Se on vaikea pukea päälle, koska siinä on napit takana ja minä itse olen edessä.

Nuoriso on ja tulee aina olemaan Suomen tulevaisuus. Näin sanoivat jo muinaiset Kreikkalaiset.
 

linkkipalkki.htm&b=Netscape%205.0%20%28W